Miért nem elegendő a mobilra optimalizált „sima webáruház”?

mobil applikáció 1

mobil applikáció 1

Az okostelefonon történő vásárlás (m-commerce) aránya a hazai piacon is nő (46 százalék ezen keresztül bonyolítja le tranzakcióját; Forrás: eNet). Az adatot közelebbről megnézve a hazai lakosság közel 60 százaléka a mobilra optimalizált reszponzív oldalakon vásárol (2018: 58%), ám a nemzetközi piacokon megindult a vásárlói applikációk (appshop) térnyerése. Egyre több vállalatnál van soron a mobil alkalmazás fejlesztés, és erre a tendenciára a hazai kereskedőknek is érdemes felkészülni. Az online értékesítés maximalizálásához a reszponzív (különböző kijelző méretekhez igazodó) webáruház már nem elegendő, a vásárló ugyanis egyre inkább olyan extra élményre, olyan hasznos funkciókra vágyik, ami a mobil webshopjában nem feltétlenül érhető el. Elsősorban a fiatalabb korosztály körében népszerű, ezért számukra mindenképpen javasolt egy mobil applikáció készítés, melynek előnyeiről további információkat olvashat az aktivdigital.hu/mobilapp weboldalon!

Comments are closed.