A legfontosabb webáruház készítés lépés

Karbantartás : A tintapatron vagy toner mennyi lapot tud kinyomtatni? Mikor kell cserélni a patront? Az úszómedence homokszűrőjét mikor kell karbantartani? Az autónak mikor ideális az olajcseréje?

Kérdések ezreivel fogsz találkozni és érdemes ezeket rögzíteni. Nem véletlen, hogy a nagyobb cégek ezeket gyűjtik és megválaszolják a weboldalukon. Minden termék esetében más és más a kérdés és ezek a kérdések akadályok lehetnek a vásárlók szemében. Kérdezd meg a kollégáid, a partnereid és a boltod http://www.netkreativ.hu/webaruhaz-keszites.html személyzetét és válaszold meg a webáruházban a kérdéseket. A válaszokat beillesztheted a termékleírásba és akkor azonnal kezeled előre a kérdések többségét. A legfontosabb webáruház készítés lépés ez lesz.
Hol találsz termék specifikus kérdéseket?
Közösségi média : Főleg a Facebook ahol ha ügyesen fülelsz, akkor megtalálod a kérdéseket. Kémkedhetsz is és megnézheted a konkurens webáruházak Facebook oldalakat és találhatsz ott is kérdéseket.
Gyakori kérdések oldalak : A neten van pár olyan oldal, ahol ezernyi kérdés van sok-sok válasszal és a kérdések 20%-a termékek iránt érdeklődik. Sok “melyiket válasszam” kérdés van és akad amikor egy bizonyos termékkel kapcsolatban kérdeznek az olvasók.

Comments are closed.